Aż dziw, że nikt wcześniej nie założyl takiego tematu. Wymieńcie filmy braci Dardenne, w kolejności, od najlepszego do najgorszego, subiektywnie. Ja na razie widziałem tylko 3 filmy, więc zaczekam jeszcze, aż obejrze chociaż Syna.